woensdag 19 september 2012

Review: Rituals Hammam Hot Scrub

Hallo allemaal!

Ik heb al een tijdje niks geschreven, en ik dacht laat ik maar weer eens een review doen!
Ik ga het volgende product reviewen:
de Rituals Hamman Hot Scrub

Dit is een scrub van Rituals die zeezout bevat. Ik weet dat zeezout er goed is voor het uitdrogen van puistjes. Dus dat verwachtte ik eigenlijk ook van deze scrub. De pot zelf vind ik er luxe uitzien, erg mooi net zoals de meeste producten van Rituals. Als je de scrub ruikt, ruikt hij niet meteen super lekker. Het is een hele sterke geur die je meteen ruikt, een soort mint/eucalyptus geur. Erg fris dus.


Op de achterzijde van het product staat het volgende: ''De huid voelt na het scrubben zeer zacht en verfrist aan, er ontstaat een heerlijk warm gevoel waardoor het direct je vermoeidheid kan verminderen.''

Ik ben het met Rituals eens dat de huid na het scrubben zacht en verfrist voelt.

Ik heb niet echt gemerkt dat het mijn vermoeidheid heeft verminderd, misschien dat het bij anderen wel zou kunnen werken.

Ik vind de Hammam Hot Scrub een heerlijk product! Het is zeker één van mijn favorieten want je huid wordt er zeker erg zacht en soepel van!

Bedankt voor het lezen, en tot snel!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten