maandag 18 maart 2013

Review: O.P.I. Meet Me On The Star Ferry



Hallo allemaal!

Ik heb al een erg lange tijd niet meer geschreven, en ik wil het eigenlijk wel weer vaker gaan doen.
Vandaag schrijf ik een review over de nagellak van O.P.I. 'meet me on the star ferry'.

Het is een super mooie nagellak met een soort shimmer erin. In het eerste opzicht in het potje lijkt het een soort metallic kleur, maar dat zie je niet meer zodra je het op je nagels zit.

Ik vind deze paars-achtige kleur erg mooi, het enige nadeel is dat hij niet bij iedere outfit past. Je kunt hem dus eigenlijk alleen opdoen wanneer het bij je kleren past. Verder is hij net zo als alle O.P.I. nagellakken erg fijn en makkelijk aan te brengen. Je zou in principe het met één laagje kunnen doen, maar ik zou toch aanraden om twee lagen aan te brengen.

Ik heb eigenlijk de nagellak in de verkeerde tijd van het jaar gekocht. Het is een super mooie warme kleur, die eigenlijk mooier is voor de winter. Hoewel de lente er zit aan te komen ga ik hem zeker nog gebruiken. Maar voor de herfst of winter zou ik deze nagellak zeker aanraden!

Bedankt voor het lezen! x



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten