dinsdag 19 maart 2013

Burberry Body Tender Parfum



hoi allemaal!

Ik was laatst in een drogisterij en toen kreeg ik een tester van de parfum 'Burberry Body Tender'. Ik ben eigenlijk niet zo heel erg bekend op het gebied van parfums, maar ik vind het toch leuk om tester te krijgen en uit te proberen.

Wat mij meteen opviel toen ik de tester opende was dat Cara Delevigne het model was op de achtergrond. Ik ben echt fan van haar! (Ik zal binnenkort een artikel over haar schrijven.) Dus, ik was eigenlijk al meteen een soort van verkocht. haha

Nadat ik de parfum zelf had geprobeerd was ik hélemaal verkocht!
Het is een super lekkere parfum die niet heel erg aanwezig is, maar het is ook niet zo dat je hem niet goed ruikt. Het is eigenlijk precies goed! Het is een perfecte geur voor overdag, 's avonds hou zelf meer van iets zwaardere geuren. De geur opzich is lekker fris en heeft eigenlijk ook wel iets chiques. Ook de flacon van dit product ziet erg erg mooi uit, en straalt iets chiques uit. Ik ben dus helemaal fan van deze parfum, en ik zou het zeker gaan kopen!

Bedankt voor het lezen! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten