maandag 18 maart 2013

Hollister Co.

Hoi allemaal!

Ik ben een paar maanden terug voor het eerst bij de Hollister geweest.
En...... Ik ben HE-LE-MAAL verliefd!

Voor degene die niet weten wat Hollister is,
Hollister is een winkelketen uit Amerika die onderhand is uitgegroeit tot een groot bedrijf met vestigingen over de hele wereld. Ze verkopen over het algemeen beach wear.
Er wordt wel eens gezegd dat je knap moet zijn om bij Hollister te mogen werken.
De winkels van binnen zien er niet uit als gewone winkels, het is er erg donker binnen en alles ligt in donkere kasten.




Het is zo anders dan gewone winkels! Ik ben dus helemaal 'in love' with Hollister! Ik vind het erg jammer dat er geen Hollister winkels in Nederland zijn, er is wel een Abercrombie & Fitch winkel in Maastricht waar een klein deel van Hollister bij in zit. Maar er is niet een echte Hollister winkel.
Aan de andere kant vind ik het ook wel wat hebben dat het niet in Nederland zit, want nu is nog speciaal. Bijvoorbeeld H&M, die winkels zitten op zoveel plekken dat het nu niet meer speciaal is.


Bedankt voor het lezen! x


EXTRA!: Wat mij opviel is dat ze in de paskamers het licht zo creëerden dat je bruiner leek. Ik vind dit eigenlijk wel een hele goede manier, want dan staat de kleding je leuker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten